Tuesday, July 19, 2011

Me and bola sepak, hmm

Hi. Benda dah lama. Last week. Tapi baru nak post, okay takpe -.-

Arsenal FC came to Malaysia for the Asia Tour Football Match last Wednesday, 13th July 2011. (An attempt to write like a reporter, but, fail hehehejhflkjhsljh)

Hehehehehe I just like Arsenal and I just love Robin Van Persie ngehehehehehehehehehe :B I love Cesc Fabregas too but too bad he didn't come ):

Takpe Fab (nickname for Fabregas khas from ai :P), yang penting yu tahu ai suka yu kan ihiks!

Okaaaaaaaaaaaaaaayyy...............

So, everything went well I guess. Only my dad and I were going since Adik came back from school at 7 plus and Mama, we knew that she would get tired. It was my first time watching the football match, live, and at the stadium huahuahua. So I got kinda excited like hell and I screamed like that-was-my-first-time-screaming-happily when Arsenal scored goals :B Bila Khairul Fahmi tangkap bola kan, fuuuuhh, saya bangun, jerit, tepuk tangan macam orang gila (Y) Bila Van Persie masuk padang, fuuuuuhh lagilah!

"Go baby, go!" - Saya jerit pada Van Persie.

Tapi Van Persie tak berjaya menjaringkan satu gol pun. Maybe sebab dia tak dengar suara saya. Saya kan ayu, tak boleh jerit kuat-kuat ahaa :'>

Hmm. Kontra dengan apa yang ditulis before.

The game ended at 10 plus and Arsenal 4 while Harimau Malaya aum none. Maybe sebab tu first time Harimau so diorang macam umm, entah lah, tak prepare or nervous kut. Tapi takpe, Harimau still aum. And this was proven when Liverpool vs Malaysia, 6-3 ohooo! See, Malaysia scored 3 goals! Nanti kita tengok bila Malaysia lawan Chelsea pulak :D

Satu post tak lengkap tanpa gambar, so nah nah tengok ni tengok. Pasti menyesal, sikit.

Patutnya saya duduk dengan baju purple dan oren tu, tapi nanti Papa sorang so takpela :P

Aidil Zafuan tuuu. He injured but he played and get injured again, then he stopped. Dont cry baby, alalala.

Van Persie was somewhere there actually, hmm *____*

Papa's happy+sad face

Tengok. Sedih kan gambars saya? Hahaha. Kalau pakai lens Kamal, the photos are better than those photos I bet. Menyesal tak cakap awal-awal kat Kamal nak pinjam lens dia yang menjadi kegemaran ramai saya tu. Meyesal malu sikit padahal nak pinjam lens je pun and dia abang kut and dia tu Taramparampampam kut :/ Menyesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll T_T

Kamal, if you read this (I bet you do), I menyesal dan dah redha dah tp menyesal sikit -_________-

Dah tu je. Liverpool dengan Chelsea saya tak tengok T_T Malaysia vs Singapore, maybe.

Hmm! Go go go Malaysia! Aum!

P/s:
Gambar edisi khas : Wearing baju FAM aum!

Kbye, take care!
I can't stop